رزرو نوبت ویزیت شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 8 شب            

دکتر ستار دارابی

در این صفحه تمام آنچه که باید در رابطه با جراحی های چاقی بدانیم و اطلاعاتی مفید در رابطه با روش های درمانی با هم خواهیم دید .

چاقی از علل مهم نازایی است و مادران چاق بیشتر در معرض بیماری هایی همچون دیابت و مسمومیت بارداری ناشی از فشار خون بالا هستند

بعد از جراحی اسلیو یا بای پس معده افراد حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد اضافه وزن خود را پس از یک سال از دست می دهند .

همه چیز در رابطه با نحوه استفاده از مکمل های غذایی را در این ویدیو ببینید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

چرا بی دلیل چاق میشیم ؟
عوامل موثر در افزایش وزن که به آن ها توجه نمیکنیم !

اهمیت انجام آندوسکوپی قبل از انجام جراحی چاقی

انتخاب نوع عمل جراحی در بیماران چاقی مفرط همواره سوال بسیاری از عزیزان و بیماران محترم می باشد .

میزان کاهش وزن بعد از جراحی های چاقی ( اسلیو یا بای پس معده) ؛ یک سال بعد از جراحی چاقی حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد از اضافه وزن خود را از دست می‌دهید که این کاهش وزن به سن و سال، میزان اضافه وزن اولیه، انجام ورزش روزانه و رعایت رژیم غذایی بستگی دارد.

بحران چاقی در همه‌ی کشورها و ایران به عنوان یکی از خطرناک ترین تهدیدها برای سلامتی اجتماعی شمرده می‌شود ، با هم تعدادی از علت های چاقی و روش های غلط درمان این بیماری را مرور خواهیم کرد .

برای یافتن پاسخ این سوال شایع در بیماران مختلف این کلیپ را مشاهده کنید تا با نتایج تحقیقات گسترده در رابطه با این جراحی آشنا شوید .

چرا ما به استپ وزن مبتلا می‌شویم ؟ دلایل استپ وزن چیست ؟؟ برای یافتن پاسخ این سوالات این کلیپ را تا انتها تماشا کنید

تاثیر استرس بر چاقی رو نمیتونیم نادیده بگیریم ! برای اینکه از چگونگی تاثیرات استرس بیشتر بدانید این کلیپ را تا انتها مشاهده کنید .

جراحی چاقی نه تنها مانعی برای بارداری ندارد بلکه موجب موفقیت در بارداری هم می شود که در این ویدیو بهترین زمان بارداری پس از جراحی چاقی را بررسی خواهیم کرد